Cumartesi, Aralık 17

sıradan bir gün..





-Pardon bağyan anket yapacaktık.
-Hayır.
-Size soru sormadım ki, neye bu hayır?
-Aaaa!. Deli mi ne?
-Şimdi şu karta bakın önce..
-Sen önce şu elime bak..
-Bağyan böyle hareketler size hiç yakışmıyor..
-Kes.
-Tamam abla yaaa, bak öğrenciyim ben..
-Abla mı!.. Abla mı!.. hadi ordan eşşek herif ufal da cebime gir!.
-Küçük hanım, lütfen bu anketi yapmama yardımcı olun.
-Laned ossun içimdeki öğrenci sevgisine..
-Bu karta bir bakın şimdi..
-Bu ne lan?
-Ne görüyorsunuz?
-Dağlardan aşağılara atlı süvariler hızla iniyor... inecekleri yerde bir göl var.. o gölün başında bir adam pantalonunu indirmiş işiyor. Halbuse az ötede orman var.. Olacak iş değil.
-Bağyan kafanız mı güzel sizin?
-Hayır.
-Peki ilk beş sorumuz bu karttaki resimle alakalıydı ama siz resmi algılayamadığınız için bunları bilmiyor olarak yanıtlayacağım..
-Resmi bir hıyara çizdireceğinize ressama çizdirseydiniz böyle olmazdı. lafa bak algılayamamışım da bilmiyormuşum da.. Hem zorla zamanımı gaspet hem hakaret et.. Salak seni..
-Yok canım ne alakası var.. siz yanlış anladınız..
-Ne bu hemen canımlar.. En sevmediğim kelime "canım".. Patronumdan müşterime, kuaförümden bakkalıma, sokaktaki anketör bozuntusuna kadar herkesin canı oldum minako yaa..
-Siz hassas gününüzdesiniz sanırım.. ben sizi yormadan hemen diğer soruya geçiyorum. Yaşınız nedir?
-30.
-Eğitim durumunuz?
-Üniversite.
-Sahip olduğunuz bir araba, ev, dükkan, arsa vs var mıdır?
-Yok.
-Evli misiniz?
-Hayır.
-Sevgiliniz var mı?
-Sanane lan, gözün mü kaldı bende..
-Gerçekten burada yazıyor bakın.. Sevgiliniz var mı?
-Yok.
-En son ne zaman sevgiliniz oldu?
-Hatırlayamadım şimdi.
-Aldatıldınız mı?
-Evet.
-Ay yazık yaaa..
-Acımasana bana ayak üstü.. Salak mısın nesin?
-Yok yahu sizen ne acıyacağım, adama acıdım.. kimbilir neler yaşattınız ona da kendisini başka kadınlarda sakladı.
-Sorularını sorar mısın insan gibi..
-En son ne zaman çiçek aldınız?
-İki ay önce hastalandığımda.
-Kimden?
-Babamdan.
-Durum sahiden vahim gidiyor...
-Tamam bitirelim.. İşim yok, sana kendimi mi eleştirteceğim allaaa allaaaa...
-Ya tamam lütfen çok ihtiyacım var küçük hanım..
-Peki acıdım, hadi devam et.
-En son ne zaman sevildiniz?
-Hatırlayamadım şimdi.
-Hiç sevildiniz mi yani?
-Elime bir daha bakar mısın?
-Kendinizi güzel buluyor musunuz?
-Dürüst cevap vermek zorundamıyız?
-Yani hayır dediniz.. peki beğenmediğiniz yerleriniz var mı?
-Yok canım hahah neyim olacakmış beğenmediğim yok..
-Abla kilolusun sen yaa..
-Yorum katmasan olmuyor değil mi?
-Aaa pardon.. Pekiii en sık kullandığınız güzellik ürünü nedir?
-Votka.
-Pardon?
-Hani çirkin kadın yoktu az votka vardı.. bunda anlayamacak ne var ayol?
-Ama onu sizin değil karşınızdakilerin içmesi lazım.
-Ahh bak bunu hiç düşünememiştim.
-Neyse... hayatınızı kolaylaştıran birşey söyleyin bana.. pek tahmin edemedim ben öyle birşey ama...
-Cilllit bang. sıkıyorsun kirlerin üstüne bang bang.. sonra sil ve işte bu kadar kolay.
-Sahiden sizin durum vahim..
-Ben sıkıldım bundan.. Hadi yeter.
-Lütfen ama çok ihtiyacım var.
-Ay devam et hadi çabuk ol bayılazaaammm..
-Küfür eder misiniz?
-Ne alakası var mınakoyim lan ne anlamsız bütünlüksüz sorular bunlar.. nereye varacaksınız kardeşim?
-Edersiniz.. Peki sigara kullanıyor musunuz?
-Bırakmıştım anasını satayım bırakmıştım ama ver ulan bir tane yakacağım..
-Abla olur mu yaa, buna ben sebep olmam, yok abla içme..
-Birincisi ablan sana girsin.. İkincisi mal mısın oğlum sen hiçbirşey yokken gayet sıradan bir günken yolumu çevirip herşeyi yüzüme vuruyorsun..
-Yok abla o senin mallığın yani cevaplamayabilirdin..

ve tahmin edersiniz ki film kopar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..