Pazartesi, Aralık 26

neler oluyor hayatta..




"İnek obasııııııı uyannnn!.." alarmım çaldığında saat 11:00 idi. Bir stresle hemen günü kontrol ettim. Evet haftasonuydu ve rahat olabilirdim.. Tamam rahatlığın gözünü çıkararak üstüne bir saat daha uyumuş ve işe gecikmiş olabilirdim ama hiç mühim değildi.. canımın içi keyfim sağolsundu, gerisi önemsizdi..

İşlerimi bitirip ofisten çıktığımda saat 17:00 idi. Akşam olacaklardan habersiz saftirik bir insan olarak, saçlarım tükenmez kalemle topuz yapılmış bir şekilde caddede aheste aheste geziyordum. Önce kendime bir ayakkabı aldım, sonra iki aynı renk oje.. aynı renk oje alma salaklığımın bir çözümü yok, önce sürekli oje kaybetme salaklığıma bir çözüm bulmamız gerekiyor.

Eve vardığımda saat 19:00 idi. Kendime güzel bir ziyafet çekme haiyetinde sebzeli strudel, yanına soya sos ile tatlandırılmıs dana emense ve tatlı olarak ta krokanlı çikolatalı moullex yapabilirdim ama çift kaşarlı tost gibisi yoktu.. Tostumu yedim hazırdım.. tabiki de giyinmek için hazırdım. Yoksa dışarı çıkma öncesi güzellik işleri karın tokluğuyla bitecek gibi değildi.. Duş alınır, kremler sürülür, elbiseler denenir, saçlar maşalanır, çoraplar seçilir, ayakkabılar parlatılır, ruha uygun parfümler sıkılır.. en önemlisi de makyaj diye bir gerçek var..


Duştan çıktığımda saat 20:00 idi.. Saçlarımı kurutup ojelerimi yenilemem üstüme basit birşeyler geçirip dışarı çıkmam sadece yarım saatlik işti.. Tabiki de olağan bir buluşma için saatlerce hazırlanacak halim yoktu. Üstelik akşam uykusu kadar da güzel birşey yoktu..

Evden çıktığımda saat 22:00 idi. Arkadaşlarımın yanına gitmem sadece on beş dakika sürdü.. ve yalnız mutsuz kızı, ideal erkekle tanıştırma müsameresi böyle başladı..

Oyuna gelmiştim.. Huysuzlanacağımı, karşı çıkacağımı, gitmeyeceğimi, gidersem de sarhoş gideceğimi ( denenmişi vardı zira, bilirlerdi ) bildiklerinden bu kez buluşmayı böyle spontan ayarlamışlardı.
Masadaki tek boş yer ideal erkeğimizin yanıydı.. Sözde herşeyden habersiz olan idel erkeğimizin suratındaki kocaman gülümsemenin aynısı ancak palyaçolarda olabilirdi.
İdeal erkek bir şekilde hakkımda önceden veri toplamış, biriktirdiği donelerle yanımdaydı. İlgi alanlarım kendisine öğretilmiş, blogum- twitter hesabım gibi yalan yanlış aklıma gelen her haltı yazdığım yerler yalanıp yutulmuş, biz çok eğlenceli bir çift oluruz diye bağıran hareketlerle eli kolumda sürekli bana birşeyler anlatıyordu. İdeal erkekle buluşma müsameresi burada kopar..

Eve döndüğümde saat 03:00 idi. Çatlak iç sesim içimin etlerini çimdikleyerek karşıladı beni kapıda.. Sonra ensemden tuttuğu gibi koltuğa oturttu.

Çemkirmesi bittiğinde saat 05:00 idi. Bir insanı hayatında tutmak için aylarca bazen senelerce uğraşıp sonunda başarısız olurken başka bir insanı bir iki saat içinde sonsuza dek kaybetmeye çabalama konusunda çok başarılıydım. Bu başarı beni çok yormuştu. Uykum vardı.. ve uyuduğumda saat kaçtı bilemidim şimdi.

2 yorum:

  1. oooo çok sevindim şans vermeli huysuzluk etmemeli : )

    YanıtlaSil
  2. Bir insanı hayatında tutmak için aylarca bazen senelerce uğraştıysan şayet bence de spontan ideal adama şans vermeli, diğeri senin ya da benim değildi ki ;-) anladık ama vakit geçmişti . . .

    YanıtlaSil

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..