Pazartesi, Aralık 6

morumtrak


Aklım karışıktı zaten son günlerde.. Hoş aklım hep biraz karışıktır benim. Buraya kadar bir sorunumuz yok..
Kronik bronşitim ayyuka çıktı son günlerde. Hoş kronik olduğu için ara sıra ayyuka çıkması normal. Bunda da bir sorunumuz yok.
Başım çok ağrıyor, alnımı yarmak, gözlerimi çıkartıp bir kenara koymak istiyorum. Son bir senedir bu istek hep var bende.. Bunda da bir sorunumuz yok.
Uyuyamıyorum. Gece gelince şehre.. benim uykum başka dünyalara firar ediyor. Kitap okuyorum, müzik dinliyorum, twitterda aforizma okuyorum. Uyuyamıyorum. uyuyamamak çok düşündürücü bir eylem. Gün ağırana kadar düşünüyor insan.. Geçmişin cebirini yapıyorum, lan bu matematikçiler nasıl adamlar azizim.. İnsan hayatını hesaplayabiliyor.. Bir gece uyumayın iki kulaç düşünün. Hesap kitap yapın, eksileri kırmızıya boyayın ve mosmor hayatınıza bakın.
Uyanamıyorum. Nerden baksan çok kalitesiz bir uyku benimkisi.. İnsanı yastığa, yorgana sarıyor. Bronşitim bütün solunum kanallarımı tıkadı, alarmdan önce kendi horlamama sıçrıyorum. Gülmeyin hayvan gibi, hasta olmasam nefes aldığım bile duyulmaz benim uyurken. Ama hastayken, gık diye gidecekmiş gibi uyuyorum, insan değilim artık diye uyanıyorum. Yok, uyanamıyorum.

Alkollüyken telefon kullanmamalı insan. Uyku savaşımın içine bazen geçmişten gelen sesler giriyor. "Ben.. " diyor "aslında kalbim hala senin avuçlarında" diyor.. Bedenini vermiş ama kalbini paylaşmamış. Bu klişe dolu sızlanmalardan nefret ediyorum. Üstüne uyuyamıyorum, üstüne uyanamıyorum. "Var mısın".. diyor, "hadi gel seninle hemen yarın evlenelim" diyor.
Billahi kadınların evlilik deliliği yok. Erkeklerin sendromu bu. Her günlerinin içine korkuyorum, kaçıyorum, bana göre değil yalandan kalıplarıyla bu evliliği sokuşturuyorlar.. Sonra biraz alkol alınca, aslanlar gibi evlenelim diyorlar. Sonra da neymiş efendim kadınlar evlenmek için deliriyormuş, bizim amacımız düşürdüğümüzü kafeslemekmiş.. bıdı bıdı.. Haydin ordan..
Sahi neden herkes sarhoş olunca benimle evlenmek istiyor lan!.
Neyse efendim.. Bu konuya bir açıklık getirelim. Biz kadınlar için evlilik sizin düşündüğünüz gibi hayatımızın gayesi değil. Kurmuşum hayatımı, yapmışım kariyerimi, dizmişim evimi.. Deli olmam gerekir, kurulu düzenimin ortasına çoraplarını yıkamak zorunda kalacağım bir erkek insanını yerleştirmekle. Sizin sadece korktuğunuz o hadiseden benim ödüm kopuyor. Çıkmışım işten, gelmişim evime.. Bir sandoviç, bir kahve, bir filmle geçiştireceğim gecemi pilav yap, domatis doğra, gömleklerini ütüle, sırtını sıvazla, keyfine köle ol, egosunu tatmin et ile heba mı edeceğim. Şaşırmış olmalısınız..
Otuz yaşına geldik ya herkeste aynı soru, neden hiç evlenmedin.. Dul mu olaydım... anlamıyorumki ben sizin sorularınızı cevap vereyim. Ahh bir de evrende karşılaşabileceğiniz en geniş soru var "evlenmeyi düşünüyor musun".. Şimdi niye durduk yere düşüneyim.. gelin de güvey de benken.. Evet biz kadınlar her gece uyumadan önce beyaz gelinlik hayali kuruyoruz. Çil çil altınların içinde yüzüyoruz. Fişekler çakıyor.. Delisiniz siz yaa..
Bizi ne mühendisler, ne doktorlar, ne mimarlar istedi de biz istemedik, kabul edin bunu annecim..
Yokum!.

Ne diyordum.. Başımıza gelen herşey başka birşeyler bağlantılı.. Tetikleyicilerle dolu an'lar.. Uyuyamadığım için uyanamıyorum. Bronşitim var diye başım ağrıyor. Başım ağrıyor diye çok düşünüyorum.. Çok düşünüyorum diye uyuyamıyorum. Uyuyamıyorum diye uyanamıyorum.. Kuyruğunu yakalamaya çalışan aptal köpekler gibiyim..
Aklı karışıkken daha çok hata yapabiliyor insan. Hatalar cazip geliyor. Bir hataya meyyalleniyoruz. Aklın karışıkken bir hataya bağlanma olasılığın artıyor. Doğru olan herşey tekdüze geliyor.. Yanlışlar çok çekici.. Hayat zaten mosmor.. biraz kırmızı ile daha güzel durabilir.

Biraz ateşim var, biraz uykum.. Elimde olanlar sadece bu.
Ne yapabiliriz?

14 yorum:

  1. bi kerem geçmiş olsun tamam mı. sonracıma beşiktaş nası aldı ama bugün maçı hem de o takoz diye kaç maçtır eleştirilen holosko kardeş sayesinde.. o ne vuruştu sarışın kardeşim, peh peh pehhh.. sonra maç öncesi ve sonrası da nasıl bursalı taraftarlara cehenneme çevirdiler senin eski semti dimii ama ahu? cehennem demişken ve lafı da tam oraya bağlamıyşken senin yazının konusu neydi demiycem, mevzuyu oraya bağlıycam ve dahi, benim son yazıda da bolca bi cehennem lafı geçiyo.. evet nerde kalmıştık evet annecim, seni nice mühendizler, dohtorlar istedi de vermedik. niçin ama niçin bi sorsunlar, du biz değil bi karkidişdan alıntı yapalım barimm, jean-paul sartre; "başkaları cehennemdir."
    evlilik tekliflerine böyle yanıt veriyoruz artık dimi :)
    .........
    yazı bloga düşeli 3 dakka olmadı ilk yorumu da böle yaparım işte, naberrrr :)

    YanıtlaSil
  2. beşiktaş önce yener sonra döver :)) dövüyorsak sevdiğimizdendir.. sorun değildir.
    başkaları cehennemdiri kesin kullanacağım. ilk fırsatta. hoş bunları yazdıktan sonra okumayan bir fırsat bulmam gerekecek ;)
    çok hızlısın azizim..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ihmal etme bronşit hemde fena :/

    Uykusuzluğa çare
    çekeceksin pc tv ne varsa fişini kapa ışıkları o gece zor gelir belki ertesi geceler kesin uyursun kedi gibi
    denedim oldu % 100 çalışıyor :p

    YanıtlaSil
  4. haklısın tutsicim.. o halde çekiyorum evin fişini ve uyumaya gidiyorum..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun şekerim. Böyle saçma sapan şeyle düşüneceğine bol bol mandalin portakal ye anacım.Vitaaamin olur içine dışına. Öperim.

    YanıtlaSil
  6. di mi yaa :))
    yükleme yapıyorum kendime.. sağol şekerim :)

    YanıtlaSil
  7. sağol cicim bana da bulaştırdınız sonunda. sanal manal dinlemedi hastalık geldi. Şimdi burnumdan getiriyoo :(

    YanıtlaSil
  8. :( geçmiş olsun.. antibiyotik kullanmadan geçmiyo bu zıkkım

    YanıtlaSil
  9. fıstık içim selam,
    (fıstık içi soyulmuş fıstık anlamına gelip, müstehcen bir anlamı vardır.)
    kendimin yanlız olmadığını hisetirdin
    saat sabahın 5 i
    24 ü devirdin 48 saate gidiyorum
    uykumu kaybettim gördün mü
    uykusuzluğunu nasıl yendiğinin formülünü buluyorsan bana da haber ver.
    ama bu saate çok güzel gidiyor yazıların.:)))
    kalemine sağlık şekerim.

    YanıtlaSil
  10. heyy izleyicin oldum senin:)blogun güzel.beğendim ahucum.yazılarım muhteşem.sewgiler:)

    YanıtlaSil
  11. @esra anaa bayıldım fıstık içi olmaya ben.. :)
    uykusuzluk ynilmiyor, kendini bayıtlman falan gerekiyor ancak ;)

    YanıtlaSil
  12. @moda gezgini ben de mo gazgini olmak istiyorum yaaa.. ne yapabiliriz?? :)

    YanıtlaSil
  13. ahu, taverna havasında peçeteye istek yazıp gönderme geyiğinde olacak ama, dertliyim kederliyim her ne desen ağlarım, modundayım. konuya uygun olarak, sevdiğin kişiden vazgeçme eşiği nedir, üzerine de döktür kan kırmızı kelimeler de kendimizi bulalım, kaybedelim, ya da boşver kaybetmeyelim, halim nicedir kayıp balık nemodan farksız.. şarabın gazabından kork, çünkü fena kırmızıdr, diyor ya attila ilhan, ben asıl kendi gazabımdan korkmaktayım. insanın kendi kendine ettiğini kim yapabilir ki başka?
    kış mevsimi yasaklansın ulan!
    imza: an itibariyle depresyona girmiş izleyicin

    YanıtlaSil
  14. geçmiş sayfalara baktınmıydı sevgili pesimist izleyicim.. zira tam olarak dediğin şeyi yaşamıştım. hee yaşayıp ta yazmadıysam benim eşşekliğimdir. seni mi kıracam.. bir tane de sana özel yazacam.. coming soon!. ;)

    YanıtlaSil

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..