Cuma, Eylül 10

mızıkalı yazı


"Konuşmamız gerek" dedi.. İçinde gereklilik kipi olan herşey beni telaşa düşürür. "Ne var canım, konuşuruz.. Ama bence yormayalım, daraltmayalım birbirimizi, uzun konulara girmeyelim" dedim. Yanıtı kısaydı.." konuşmalıyız.."

Aklımı, mantığımı ardıma alarak girmişim yoluna. Bir mızıka eşliğinde dolaşıyorum sapaklarında. İçimdeki tüm "acaba"ların üstüne çizik atmışım. Tenini zorlamadan, hayatına teğet geçerek yaşıyorum yamacında..

Şimdi neyi konuşmamız gerek.. gerçekleri mi? Bana herşeyden bahsedebilirsin.. Kulağıma fısılda masalları, efsaneleri, hayalleri.. Ama bana gerçekleri anlatma. Gerçekler yüksek seslidir, ben daha sakin şeylere meyilliyim. Bana anlatma ne olduğumuzu, yaşayacağımız olasılıkların kurgularını..

Şimdi sadece şu anı yaşasak.. Rüya gibi bir an.. Uzanmışız yeşil çimlere, üzerimizden serin, hevesli bir rüzgar geçmekte.. Benim yıldız takımımı gösteriyorum sana, senin yıldızın hiç olmamış. Hangi yıldız senin olsun onu seçiyoruz. Elini tutup parmağınla işaretliyorum, içine siniyor hemen, "evet bu üçlü benim olmalı" diyorsun.. Ruhumun en parlak yerlerini sana parselliyorum o anda.. Hem yıldız sahibi oluyorsun, hem içimde istihdam alanları aralanıyor sana.. Gözlerimi dünyaya kapatıp öpüyorum seni. Sahi su gibi seni öpmek, hani böyle serin ve ucu bucağı yok. Su gibi, öyle işte, tanımsız..

Öyle bir anki.. uyuyabilecek kadar hafif, terine karışabilecek kadar heyecanlı.. "Ama.. " diyorsun, susturuyorum seni. "Sana herşeyin sözünü verebilirim, korktuklarının başına gelmeyeceğini vaadedebilirim.. Bir tek gerçeğine ortak olamam. Bırak bilmeyim.." diyorum, susuyorsun.

Ve uyuyoruz, büyülü bir mızıka eşliğinde.. Mis kokulu bir sabaha uyanmak üzere..


*******************************************

Anıl Albayrak'ın tavsiyesiyle Mazzy Star - Flowers In December dinlerken yazılmıştır.. Uykusuz bir gecemde, beni bu şarkıyı üşenmeden bulup dinlemeye ikna ettiği için kendisine çok teşekkür ederim.. :)

14 yorum:

  1. hiç dinlemediğim keşfetmem gerek bir şarkı ve öyle uyumalıyım ancak bu saçma düşüncelerden başkalarının kelimeleri beni kurtarır diyip de bulamadığım da yetiştin. Evren çok karmaşık ama istediğim oldu :) teşekkürler ahu :) teşekkürler evren. (çok karmaşık olmuş olabilir yorum, bir garibim de)

    YanıtlaSil
  2. benim de aklım hep karışıktır. kendimce bulduğum bir yol: düşünme, hayal et ;)
    bir de dip not : evrene karışık mesajlar gönderirsen sana karışık cevaplar verir.. net ol :))

    YanıtlaSil
  3. Insan degilsin sen. Olmamalisin yada. Her neysen tarafimdan siddetle takip edildigini bil. Alenen degil boyle bilgidin sapikca :)

    YanıtlaSil
  4. wuuu artık beni de sapıkça takip eden birileri var :))

    YanıtlaSil
  5. genelde dünyayı erkekler kurar, kadınlar harcar düşüncemi çürüttüğün için teşekkürler. gökyüzünden yıldızlar indirebilen kadınları bize tanıttığın için bir kez daha teşekkürler. hep yaz..

    YanıtlaSil
  6. kurmak mı?? çoğaltmak mı??
    tüketelim birbirimizi bundan güzel ne olabilirki?

    YanıtlaSil
  7. mis kokulu sabahlar olsun hep hayatımızda el ele tutuşup yıldız seçilen akşamlardan sonra
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. böyle yazmaya devam edersen bütün erkekleri peşinden koşturacaksın.

    YanıtlaSil
  9. her yoruma eywallah ta bu kadar sığ olmasak.. inan erkekleri peşinden koşturmak için değmez bu kadar cümleler sıralamaya. aksine suskun kadın daha makbuldür erkeklere.. ayrıca çok üzülürüm bunca yazdıklarımdan böyle bir niyet çıkartılmasına.

    YanıtlaSil
  10. üzülme ama vardır içinde bir hayranlık oluşturma duygusu. kadınca oyunlar gibi geliyor bana. şimdi okuyup etkileniyoruz biz. bunu yaşadığın adam okuyup sana bağlanacak.. biz bu kadar etkilenirken o ne hale gelir kimbilir?

    YanıtlaSil
  11. bloglar kadınlara mahsus değil. erkek blog yazarları da var. onlar da çok etkileyici şeyler yazıyorlar tavsiye ederim.
    aa bu arada, yazının altında da belirttiğim gibi tavsiye üzerine bir şarkıyı dinlerken karaladığım birşeylerdir. üstüne alınıp tuzağıma düşecek birisi mevcut değil. yazmak sadece anıları aktarmakla olan birşey değil zira.. burada geçen herşey gerçek değildir ama olabilir de, bu da sanırım sadece beni ve oyunlarıma alet edeceğim zavallı hemcinsinizi alakadar eder. siz rahatsız olmayın lütfen.

    YanıtlaSil
  12. hergün okuyorum seni. kızma, yanlış ta anlama. sanki kalemin silahın gibi. alışkanlık yapıyorsun. benimkisi masum bir hayranlık sadece. dilinin bu gücüne anlam veremiyorum bazen o kadar.
    aa bu arada çok sevindim hayatında böyle cibiliyetsiz adamlar olmamasına.

    YanıtlaSil
  13. herşeye bir anlam yüklemek gerekmez aslında bazen. daha cibiliyetsiz adamlar da olabilir hayatımda. gerçekliğini sorgulamadan okuyup geçiniz rica edeceğim..
    olay kadınların her haltı erkek düşürmek için yapması düşüncesine dönünce ben gerginleşiyorum, yanlış ta anlayabiliyorum.. kusuruma bakmayınız.

    YanıtlaSil

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..