Cuma, Kasım 6

yeniden dönüşe dair...






















"Daha birbirimizi tanımadan biliyorduk başımıza gelecekleri. Aynı nefeste can uzatmaya anlaşmıştık. Ben bazen unutuyorum bu anlaşmayı... Çok eskidendi. Ben daha doğmamıştım, sen kollarında sümük kabartıları olan bir çocuktun. Beni seçtin, anlaştık ve bunun üzerine doğdum ben. Karanlıkta, evinin dışındaki tuvalete gitmeye korktuğun bir geceydi. Yatağı pisletmekten korkuyordun, ama dışarı da çıkamazdın. Ben korkularını sırtlanacağıma söz vermiştim sana, sense hayata karşı daha cesur ve güçlü olacaktın. Ben sularımın dibinden, deniz yıldızımın kenarından seyrederdim seni. Sabırsızlanırdım senin dünyanda yeniden doğmak için. Küçük gözyaşlarımı suya katardım... Sonra ben de yaşamaya başladım bir yerlerden. Sana ulaşmak için büyük felaketler atlattım. Sen bana ulaşmak için aşklardan geçerken ben büyümeye çalışıyordum, bu cümleleri biriktiriyordum sana.
Sonunda kavuştuk birbirimize. Yetişmemiz gereken, aşmamız gereken bir şey kalmadı artık. Dudaklarımız patlamayacak artık. Geçtiğimiz sokaklarda martılar uçuşuyor başımızda. Bir tek onlar biliyor su altındaki gizli anlaşmamızı.
Az sonra yola çıkacağım. Akşam papatyalarımı seninle bölüşeceğim. Sarılıp kendine çekeceksin beni. Aynı rüyada hasatımızı kaldıracağız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..