Perşembe, Ocak 12

peki kar yağsa?



Dinlenmekten sıkıldım, dinlenilmek istiyorum. Uzun uzun cümleler kuruyorum.
Artık kestirmelerim yok, anlaşılmak istiyorum.
Her şeyin gerisinden bakıyorum. Burası bembeyaz, soğuk ve eksik. Denediğim her şey yanımda. Denediğim her  şey beni nefes nefese bırakmak için hayatıma girmiş gibi.. koşuyorum, soluğum kesiliyor, duraklıyorum ve kayıyorum. Her şey çok hızlı oluyor. Anlaşılamıyorum.
Sabır gösterip kendini dinlenmeye çekmek uzun bir koşu gibi. Yoruluyorum. İçim koşuyor. Geçtiğim her yere takılıyorum, her yerde benden bir parça kalıyor. Koşuyorum. Koştukça eksiliyorum. Sabredip beklemek benden bir şeyler alıyor. Heyecanımı, hevesimi, soluğumu kaybediyorum.
Oysa ben hep avaz avaz sevmiştim seni...
Sustukça bitiyorsun. Her şeyin ötesine geçiyorsun.
Senden vazgeçiyorum.
Dinlenmekten sıkıldım. Dinlenilmek istiyorum artık.
Uzun uzun anlatacağım, anlaşılana kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..