Perşembe, Nisan 7

seviyorumki..




Hoşgeldin bahar.. ben de seni bekliyordum ne zamandır.
İyi ki geldin lan.. billahi herbir yerimle özlediydim seni.. Canımsın, adamsın, büyüksün.. seviyorumm reyiz.
Çok pis motive oldum seni görünce.. Evde bahar temizliği yapma semptomlarına girdim, içimde durdurulamaz bir temizlik isteği var. Allah kısmet, nasip ederse başlayacağımdır.. Ev cinayet mahali gibi zira.. Allahın hikmeti işte, demek sen lazımmışsın lan bahar.
Seni seviyorum bahar. Kızım olsa.. yok lan adını "bahar" koymam, ama olsun seviyorum seni yine de..
Böyle çok mevsimsel falan içerikli oldum, tuhaflardayım..
Hem yazar belki burada başka birşeye gönderme yapıyordur, belki bahar amaç değil araçtır gibi klişelerdedir.. ne biliyorsunuzki..
Hadi öptüm..

1 yorum:

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..