Pazartesi, Mart 21

iyiyim.. sen?



Beni soracak olursan... ki pek sorma huyun yok bu aralar, biliyorum.. Sahi sen neden dut yemiş bülbüle döndün?
Neyse canım.. hayat şöyle böyle gidiyor, gidiyor yani bitmiyor bunu bil.
Bir de bilmelisinki en çok "yaz"ı özledim..
Saçlarımız hep ıslak olurdu, hep güneş kremi kokardık ve ayaklarımızda hep kum taneleri olurdu. Hep's(e)ini özledim.
Bazen odayı iyice ısıtıp, müzeye kaldırmayı düşündüğün kırmızı elbisemi giyiyorum akşamları. Tamam kabul ediyorum, o elbisenin içine kesinlikle sığamıyorum ama inatçıyımdır bilirsin, bir şekilde giyiyorum yine de.. Sonra bir porto şarabı açıyorum, tadın geliyor ağzıma.. yutuyorum. Bazen bir dikişte bitiyorsun. Çabuk çabuk bitirmek istiyorum seni.. Seni düşünmem hemen geçsin, kalbimde yeni telaşıma yer açılsın istiyorum..
Sen gırtlağımı burdukça, O başımı döndürüyor..
O.. Puslu bir günde, bana dalgaların sesini dinleten, güneşten buzlanmış camlar gibi..
O yaz gibi..
Ne zaman sen gelsen aklıma, içim O'na çekiliyor.. Çıplak ayaklarla ona koşuyorum.. Omzundan çekip, boynunda boğuluyorum. Gözlerimi kapadığımda senden hiçbirşey kalmıyor geriye..
Yani iyiyim ben.. sahiden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..