Çarşamba, Nisan 28

bitimsiz olsun bu sefer...


Haydi söndürelim ışıkları!..
Aydınlıkta bakamıyorum sana. İyi niyetlerle örülmüş duruşunun, ince gülüşünün ardında dipsiz bir kuyu var sanki. Burun buruna geldiğimizde keskin bir viraja girmiş gibi oluyorum. İlk bakışta anlaşılmıyor, dokundukça hissediyorum. Gözlerin bana daldığında görür gibi oluyorum. Sende bitimsiz bir yıkım gücü var.

Söndürelim ne olur ışıkları. Ben "bu filmi daha önce görmüştüm" hissine kapılıyorum. Sesin olsun sadece, tiril tiril nefesini duyayım. Gözlerini seçemeden başımı omzuna yaslayım. Annesinin kalp atışıyla kendini güvende hisseden cenin gibi.. sokulayım koynuna, elim sol yanında, dünyanın en huzur veren tıkırtısıyla uykuya dalayım. Bitimsiz olsun rüyam..
Kaypaklığını gizle benden. Bu dünyada en çok sana güveneyim ben. Sende canlansın solgun renklerim. Sonra sende bulayım ben başdönmelerinin en güzelini. Bitimsiz bir serüven olsun bizimkisi.
Birşeyler anlat, inandır beni. Bir kere kanayım sana, sonra ateşe meyilli pervaneler gibi dönüp dolaşayım etrafında. İnandır beni.. Didik didik etmeden bu hayatı, sorgusuz sualsiz gezeyim seni.. martıların gökyüzünü talan etmeden sefere çıkması gibi. Bitimsiz olsun bu sefer..
Söndürelim ışıkları.. Yoksa hayat hep tekrarlardan ibaret kalacak. Aynı nakaratlardan sıkıldım ben. Uzun yollardan geldim. Her durakta aynı efsaneleri dinledim. Uzun yollara çıktım, her durakta etlerimi lime lime ettim.. Çamur oldum, estim, baharlar açtım... Ezberlenmiş hikayeleri değil, başka sıfatları, başka zamanları istiyorum artık.. İstiyorum ki yepyeni bir solukta bitimsiz olalım..

*********************************************************************************

Yepyeni bir yaşama doğmak için... Ölmeden önce ölmeli!..  M. C. RUMİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..