Pazar, Eylül 12

OHAAA 12 DEV ADAM!..



Aldım bir şişe şarabımı hop oturup hop zıplayarak seyrettim bizim uçan türkleri..
Allaaam yaa ne maçtı öyle.. Pencereler açık, bütün mahallenin küfürleri birbirine karıştı billahi. AŞtım kendimi küfür konusunda.. Dakikada yirmişer kez hasstirrrr çekmişimdir yemin ederim. Salon çizgisi falan kalmadı, ama bugün herşey mübahtı. En çok ta maça cenabetlik bulaştırdıklarını düşündüğüm sinem kobal, arda ikilisine küfretmişimdir herhalde.. Fonda eşşek gibi sırıttıp duruyorlardı, yarın olmasın onlar yaa..
Son dört saniye öldüm ben.. heleki o sıfır nokta beş saniye var ya küllerimden doğdum yeminlen..
Finaldeyiz haliylen.. Yarın da aynı şekilde amerikalıları düdükleyeceğiz afedersiniz, zira on iki dev adam bu ve uçuyorlar.. boru değil yani. Ama hayvanlık etmişim yine afedersiniz.. İnsan bir kadeh te kutlamaya saklamaz mı, nasıl içtiysem şarabı löp löp.. maç bittiğinde yudum kalmamıştı. Yarına daha tedarikli olacağım.
Amerikan başkanı dahil herkesi devreye sokun lan.. 12 dev adam geliyor!..

not: kıvanç tatlıtuğ'u oldum bittim sevmem ve beğenmem. bugün reklamlarda sık sık gördüm. annem ne olmuş o yahu böyle.. insan değil bence artık netekim hayvani bir yakışıklılığa ermiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

üşenme, erteleme, vazgeçme, yorumla..